The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Friday, January 23, 2009

lunch @ bandar baru bangi


makan tgh hari ari ni adalah di.... AL-IKHWAN CHICKEN RICE HOUSE... bertempat di Bandar Baru Bangi... :D

ni menu dia.. ada combo A sampai combo D.. dr makan sorang sampailah makan ramai2.. pilih je nak mana satu.. :D

sbb ari jumaat, takde la ramai sangat.. :P environment dia bersih la gak.. service dia pun, ok la.. yang paling penting.. mesra... ;)

ok.. ni nasik ayam yg saya makan.. nasik ayam hainan.. byk giles sos2 dia.. tak tau nak makan yg mana satu dulu.. hiks...

tgk ayam dia.. sangat menarik tertarik mmg da bomb.. oh ye, saya amik combo B, set makan utk 2 orang.. dapat 2 set nasik ayam + jus minuman + desert..

air dia saya mintak air jambu batu.. cedappp... :D

ni desert dia.. sagu gula melaka.. tapi rasa dia tawar skek la.. tp pada saya.. ok la tu.. :P

pas makan, nilah hasilnye... bagi yg nak datang makan kat cni, dekat je tempat dia.. dekat seksyen 15, belakang petronas... hehehe...

0 orang suka:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^