mandi manda @ new year

by - 2:36:00 PM

tahun baru nih tak kemana pun... memula ingat nak dok umah kemas2 umah.. tp x jadi... since iman dah bising2, nangis2 nak mandi kolam... tak larat nak melayan kebingitan suara dia.. so, last2.. kitorang bawa gak dia g mandi kolam kat presint 9..


ni punye la sonot dapat masuk air.. ramai tul orang... tgk kaler air pun dah kaler cekelat dah... :D

penat berenang2... kiter minum duluuuu.....

time ni yg klakar... memula menggelupur dalam air nak naik... ingatkan dah sudah.. skali dok belek2 beg sandang tu carik diapers... :D

iman : mama... amik pampers.. iman nak kencing..
mama : x yah la.. kencing je dalam air tu...
iman : x nak... nak kencing dalam pampers...
mama : mama x bawa pampers laa... kencing je dalam air tu...

dandan dia sambung minum air kotak tu.. pastu sambung mandi dalam air... setengah jam kendian... baru naik...

tgh marah sbb kena buli ngan papa... ;)

pas naik tu, terus la kitorang g tempat mandi manda utk orang dewasa plak.. sementara papa g carik kaunter, saya bawa iman g salin2 baju.. pastu dok bisik kat telinga saya.. "mama.. iman nak kencing..." :P walaweih... punye la dia tahan nak kencing dr tadi.. isk.. isk.. bertanggungjawab sungguh anak saya nih... hahahaa... dlm hati tu, isk.. isk.. tak sangka sungguh... kanak-kanak berusia 2 tahun ni lebih bertanggungjawab dr orang yg lebih dewasa dr dia.. cuba kalau kiter... sure main lepas je kat dalam air tu... hahahhaaaa....

You May Also Like

0 orang suka

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^