The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Thursday, January 29, 2009

semakin menghampiri azam...


sesaper yg perasan saya letak azam tahun baru kat sidebar sebelah kanan tu kan... antaranya, nak kurus.. hiks.. bukan pe.. sejak dua tiga menjak nih.. cepat mengah.. ye la.. dah la gumuks.. buncit plak tu.. huhuu... ai sedar wokey... ;) sampai satu tahap tu.. semer orang ingat saya peknen.. tah pape tah... gosip sangat tak berasas wokey.. :P

tp best tau buncit ni.. sbb saya penah naik bas.. pastu dok gatal usap2 perut.. ada la insan yg baik hati bagi tempat duduk.. hahahaaa... see... ada hikmah disebalik kebuncitan perut ai tauuu... hikss...

ok.. sambung citer pasal azam tu kan.. so, since dah ada kemajuan dalam proses penurunan berat badan ni.. ecececee... macam bagus jee.. so, saya letakkan kat sidebar sebelah kanan tu, ringan2 saya yg terkini.. will be updated every month.. :P

so, kot la ada blogger yg nak challenge berat terkini saya.. hahhaa.. or dalam tempoh 5-6 bulan.. kiter tgk.. sape yg berjaya ringankan badan paling byk... hikss... kiter tgkkk.. sape yg kena.... huhuhuuu... bukan pe.. kalu buat cam ni.. orang kata leh dijadikan perangsang la.. ye la.. bukan senang tau nak kurus ni.. nak gemuk senang la... hahahahaaa...

0 orang suka:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^