The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Sunday, February 8, 2009

jalan² kat Cyclefest Carnival


tgh hari ahad tu, kitorang g Cyclefest Carnival kat Putrajaya.. masa kitorang sampai tu.. dalam kul 11 pagi.. kiranya dah panas la.. anak dare ni plak dah macam puteri lilin.. tak leh kena panas langsung.. kitorang park kat basement... masa kuar je dia dah sesiap soh saya amik payung.. macam tetau je kat luar tu panas... kuar je.. amik ko.. dia nye bahang... fuh.. mmg panas la.. tp saya kan puteri bulan... tahan la ngan bahang mentari yg memancar2 tu.. hiks..

tgk budak tecit ni.. sibuk mengusung payung dia...

masa kat booth MSC ada staff kat ctu bagi tangan besar tu.. iman ni plak tetiba malu2.. baguss.. ikut perangai mama dia.. orang pompuan kena pemalu.. hahaha...

tang ni dia tingin nak g kat motor tu.. tp dia malu... so, tgk dari jauh je la... :P

tgk iman takut ngan burung kakaktua.. saya plak g gatai usap bulu burung kakaktua tu.. burung tu pi bising2 pastu kembangkan sayap dia.. tu yg iman takut tu.. ekekke...

0 orang suka:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^