jalan² kat Cyclefest Carnival

by - 9:54:00 AM

tgh hari ahad tu, kitorang g Cyclefest Carnival kat Putrajaya.. masa kitorang sampai tu.. dalam kul 11 pagi.. kiranya dah panas la.. anak dare ni plak dah macam puteri lilin.. tak leh kena panas langsung.. kitorang park kat basement... masa kuar je dia dah sesiap soh saya amik payung.. macam tetau je kat luar tu panas... kuar je.. amik ko.. dia nye bahang... fuh.. mmg panas la.. tp saya kan puteri bulan... tahan la ngan bahang mentari yg memancar2 tu.. hiks..

tgk budak tecit ni.. sibuk mengusung payung dia...

masa kat booth MSC ada staff kat ctu bagi tangan besar tu.. iman ni plak tetiba malu2.. baguss.. ikut perangai mama dia.. orang pompuan kena pemalu.. hahaha...

tang ni dia tingin nak g kat motor tu.. tp dia malu... so, tgk dari jauh je la... :P

tgk iman takut ngan burung kakaktua.. saya plak g gatai usap bulu burung kakaktua tu.. burung tu pi bising2 pastu kembangkan sayap dia.. tu yg iman takut tu.. ekekke...

You May Also Like

0 orang suka

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^