mari mewarna...

seminggu dua ni iman salu tido lambat... kalu hari minggu tu takpe la.. bule dimaafkan.. tp terbawa2 sampai ke ari senin.. nak dijadikan citer.. malam tadi pun dia buat perangai yg sama.. alahaiii.. dah 2 hari papa sampai keje lambat.. papa dah bising2.. ye la.. sejak papa antar iman ni.. saya salu sampai awal kat opis.. so, macam berlagak skek la kat papa.. owh.. mama dapat parking dalam.. hakhakhakk..

ok.. ok.. citer pasal malam tadi.. iman ni lambat tido bukan pasal nak tgk tv ke.. or nak main ke.. tp buat keje di bawah ni... asal balik je, terus je dia carik buku n pensil warna dia.. then, dia start la mewarna buku2 dia... memang perkembangan yg sesangat2 positif..

CUMA... tu la.. dia sanggup takmo tido sbb nak abiskan mewarna... dah ngantuk cemana sekalipun, dia tetap akan mewarna.. cam malam tadi.. mata dah ngantuk.. dah berkali2 dia gosok mata.. tp digagahkan jugak nak mewarna... alahaiii...

khusyuk gile mewarna... mama panggil pun dia tak baper nak layan sangat... mmm...

tu dia.. takmo pandang kamera langsung.. dok hadap buku mewarna dia jeee...

bukan kaler apa pun.. kaler huruf2 yg ada dalam buku tu... asal ada ruang lukisan tu.. kat ctu la dia warna..

sampai baring2.. masa ni dah penat dah.. dah 3-4 kali gosok mata.. tp nak gak dia mewarna.. gigih wooo...

ni orang yg salu sampai keje lambat.. hiks.. muka dah tensen dahh.. mata dah ngantuk.. tp anak still takmo tidoo.. hukhukhukkk...


abis semer ruang2 dalam buku tu dia warna.. pandai plak tu warna yg dalam kotak2 tu je.. yg luar2 takde plak dia warna.. bagusss.... bagusss...

ni la hasilnye... tu baru sebelah atas.. ada lagi belah bawah.. huhuhu.. pukul berapa nak tido ni bebeh... mama n papa dah ngantuk ni....

uols tau malam tadi kul baper dia tidoo.. kul 2 pagii.. huaaaaa.. pagi2 liat bangun.. so, pagi tadi saya agak lambat la sampai opis.. walaupun lom kul 8.. tp consider lambat la.. sbb parking dah takde... huhuhuuu...

mlm ni buku mana pulak dia nak kaler??? isk.. isk..
Share on Google Plus

About Anil Wanina

Hi, I'm Anil. A full-time Assistant IT Analyst with passion on traveling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty, and event.

1 orang suka :

  1. 2 pagi ... hahaha .. i know d feelin'..
    seb baek anak2 sy dah besar skrg..

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^