perempuan dan bedak?

perempuan dan bedak mmg tak dapat dipisahkan.. tp apa yg ko buat nii???????? arghhhh....

cuba uols tgk... mana saya tak geram.. bedak yg dia pegang tu baru je beli ptg tadik... malam tu terus abis dikerjakan dia... abis toto + selimut + tikar + baju dia semer putih2 n wangi2 penuh ngan bedak tu..

yg best tu.. pas kena marah.. leh plak dia selamba jee macam takde pape.. cehh..

pas pakai bedak.. kekonon nak sihat rambut la plak.. adeih... penin.. penin... sikat tu pun baru beli.. nak letak kat sekolah iman...

berusaha keras nak bukak plastik sikat yg baru dibeli tu...

iman.. iman... macam2 perangainye... yg paling kelakar tu.. masa saya snap gambar tu. saya tunjuk kat dia.. pastu cakap, ni iman tauuu.. pastu leh plak dia takot.. ekekke.. siap peluk2 saya lg.. pastu cakap, "bukan.. tu bukan iman.. tu antuu.." terkekek2 saya n hubby gelak.. pastu, kitorang bawa dia masuk bilik.. soh dia tgk muka dia sendiri kat cermin.. sekali pandang je dia tgk kat cermin tu.. pastu dia peluk saya kuat2 n nangis... "bukan... bukan... bukan iman..." ekekkee... adeih.. lawaks tul la anakku yg sorang ni... dah terlampau khusyuk menepek bedak kat muke.. sampai tak kenal muka sendirik.. ekekke...
Share on Google Plus

About Anil Wanina

Hi, I'm Anil. A full-time Assistant IT Analyst with passion on traveling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty, and event.

3 9 orang peminat :

  1. Dasat anak ko mas... cenggih gitu anak zaman cyberlah katakan... huhuhu kalau dah macam tu jadinyer nak marah pun tak sanggup

    ReplyDelete
  2. hihihih...
    dh pndai main bedak skrg ek.babab kang iman ni....

    ReplyDelete
  3. hahaha..lucu la..comel jek..

    neway..salam singgah ;)

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^