The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Wednesday, March 11, 2009

check.. check... cukup barang tak?


check.. check...

calculator... adaa...

kicapp.. ada...

perencah2... ada...

milo ngan ice lemon tea... adaa...

eh.. apa yg kurang ni? alamakk.. asam tak beli lg.. hiks... sowyyy... :D

ok.. asam dah beli.. ko nak apa lg dik?
titt.. titt...

"Hehe.. nk tmbh 1 benda bole? plastik eskem. yg panjang2 tu.. boleh x?"

huk oloo.. seb baik tak packing lg.. takpe.. adik nye pasal.. carik la gakk.. huhhuu...

carik punye carik punye carik.. finally jumpee... tp sikit je isinye.. kalu tak cukup kang ko order lg ekk.. hikss...


wokey siappp... adik.. dalam kotak tu ada kad epi besday.. kang ko godek2 la ek.. hehe.. pastu serkup kepala tu aku belanja as adiah besday.. muahhaa...

dah selotep dah.. adeih.. abis selotep aku.. harap sampai la kat sana dengan selamatnyeee... amin....

2 comments:

  1. nak antar gi mana ni,anil..siap ngn kicap lagi...hehehe

    ReplyDelete
  2. nk anto g mane ni..hostel ke? sabo jela..serkup je ke hadiahnya:p

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^