The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Thursday, March 12, 2009

dinner tah bebila tahh...


ni menu bila tah.. tp yg pasti last week la.. ekceli, saya teringin nak makan ketam.. so, masa g pasar ari jumaat tu, saya dah sesiap pesan ngan papa, "papa ingatkan mama tau.. mama nak beli ketam..." mmm... hasilnye adalah seperti di bawah.. biasa ketam ni orang masak lemak kan.. tp saya tak baper suke.. so, saya masak ketam berlada.. fuhhh.. sedap sungguh.. (masuk bakul angkat sendirik yee.. hiks) sejibik cam menu nasik goreng ketam kat Juru.. cuma saya tak masak nasik goreng la.. makan ngan nasik puith je.. tu pun sampai licin 2 mangkuk.. hiks.. pape pun, pueh ati.. dapat makan ketam... papa siap pesan, "nanti masak lg yek.."





ni menu bila tah saya pun dah lupe.. ayam masak merah.. hehee... asal sambal2 ni mmg la saya suke.. hehehe...

1 comment:

  1. Sedapnyer ketam tu... aku nk masak boipren aku x suka makan ketam... x best tul....

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^