dinner tah bebila tahh...

by - 1:50:00 PM

ni menu bila tah.. tp yg pasti last week la.. ekceli, saya teringin nak makan ketam.. so, masa g pasar ari jumaat tu, saya dah sesiap pesan ngan papa, "papa ingatkan mama tau.. mama nak beli ketam..." mmm... hasilnye adalah seperti di bawah.. biasa ketam ni orang masak lemak kan.. tp saya tak baper suke.. so, saya masak ketam berlada.. fuhhh.. sedap sungguh.. (masuk bakul angkat sendirik yee.. hiks) sejibik cam menu nasik goreng ketam kat Juru.. cuma saya tak masak nasik goreng la.. makan ngan nasik puith je.. tu pun sampai licin 2 mangkuk.. hiks.. pape pun, pueh ati.. dapat makan ketam... papa siap pesan, "nanti masak lg yek.."





ni menu bila tah saya pun dah lupe.. ayam masak merah.. hehee... asal sambal2 ni mmg la saya suke.. hehehe...

You May Also Like

1 orang suka

  1. Sedapnyer ketam tu... aku nk masak boipren aku x suka makan ketam... x best tul....

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^