The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Wednesday, March 4, 2009

echa? chua?


entri pagi ni pasal echa.. ahad lepas saya balik shah alam.. saje balik tgk family.. cam biasa la.. dah balik sana.. tak sah kalu tak usik echa. hikhikk... pastu nak dijadikan citer... masa dia tgh main2 tu.. ada skali tu dia buat satu mimik muke... saya terus tergelak..

"owh.. sarah.. skali pandang muka echa ni macam chua geng bas sekolah.."
"mana de.. pandai je kooo.."
"hiks.. betul le.. sebijikkk macam muka chuaa..."

pastu saya pun apa lagi.. saya panggil echa.. "chuaa... chuaaa...." pastu sesuka ati je tukarkan nama echa.. nor farachua shuhada.. hakhakhakkk... marah betul sarah.. pastu echa cam tetau je yg kitorang dok mengusik dia.. mula la dia buat muke... hikhikhikk...

layankan echa tgh buat muke dok marahkan mak ngah.. hikhikk...







cayang betul iman ngan echa ni.. pastu bila kitorang dok sibuk layan echa.. si iman ni siap merajuk lg.. pastu nangis mengadu kat nenek.. hiks.. cemana nak ada adik ni imannn... huhuhuu...

sama kan... echa ngan chua... hikhikhikk...

1 comment:

  1. w/pun amsyar tak penah tgk cite geng bas sekolah tu,mata chua tu mmg sama mcm mata echa..

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^