mesyuarat... mesyuarat...

by - 12:57:00 PM

last week saya n ummi amsyar g mesyuarat PESIMA kat NRE.. ramai gak la yg hadir.. PESIMA ni singkatan nama utk Persatuan Penolong Pegawai Sistem Maklumat..



tak tau la dalam gambar tu saya nampak kurus or berisi.. tp yg pasti, saya dah berisi kembali... uwaaa... nak kurus baliik......

antara AJK PESIMA..

paling seronok, jumpa ngan DUA orang jejaka ni.. wallaaa.. ensem takk.. hikhikhikk.. sebenarnya dah lama tak jumpe dorang ni.. mereka berdua ni adalah mentor saya semasa saya menjalani latihan praktikal kat MBSA dulu.. kira dulu saya salu kena buli ngan dorang ni la.. tolak troli, angkat printer, dan macam2 lg laa... byk la knowledge yg dorang dah turunkan n yg paling penting.. knowledge utk membuli orang.. muahhaaa.. pape pun, epi sangat dapat jumpe dorang.. lagi plak, tetiba teringat zaman muda2 dulu.. ececececee.. skarang pun mude lg yekkk... hiks..

last but not least.. gambar kenang-kenangan saya with ummi amsyar and hajar.

You May Also Like

0 orang suka

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^