pos barang adik...

hiks.. mesti ada yg tertanya2... apa menda la yg saya check.. check dalam entri sblm ni kan... heheh.. ekceli saya nak pos barang utk adik saya kat jordan nun.. dah lama nak pos.. tp asik tak pos jee... so, dah alang2 smalam saya cuti, n barang semer pun dah siap carik.. so, saya pun amik kesempatan cuti tanpa plan tu utk pos barang2 adik nih... adik, kang dah sampai sms tauu... pastu check barang2 tu.. ada ke tak? kot la tak sempat sampai sana.. mamat2 arab dah kebas botol kicap tu ke.. kuikuikuii..


dah sesiap bungkus, saya g pos opis mini kat presint 8. timbang2, huh.. 4kg tuh.. padahal isi apa jee.. isk.. isk... tah baper la kena utk bayarang pos nih... jeng.. jeng... jenggg....


kos pos adalah... RM126.70 sampai dalam masa 2 minggu...

fuhh.. lega... setel 1 perkara... ;)
Share on Google Plus

About Anil Wanina

Hi, I'm Anil. A full-time Assistant IT Analyst with passion on traveling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty, and event.

1 9 orang peminat :

  1. ler..ingt nak pos kat acheh ke.palestine ke..ekekekek:D

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^