bunga bukan sekuntum..

by - 10:00:00 AM

ahad ari tu lepas final presentation utk SE, kitorang telah menyempatkan diri utk keluar mencari2 sekuntum bunga... yee... bunga ni sangat istimewa... keindahannye boleh dilihat dari jauh... sayup-sayup harumannye hingga diri ini tidak tertanggung lagi utk terus mendekatinya...


yee... ni la bunga itu... opss... bukan bunga sebenarnye... tp EXORA... hehehe... saje dok tgk2... ye la.. ada rezeki terpijak ke... leh sambar satu kan.. kan... hehhee... berangan tak sudah2... hikhik... so, korang yg belum tgk Exora ni.. leh tgk betapa lawanye dia.. isk.. isk.. kitorang sebenarnya dah jatuh chenta sama ini Exora... tp nasiblah bajet tgh takde.. kalu bajet tgh tinggi melangit.. bukan satu.. tp dua kitorang sambar.. kuangkuangkuanggg.. meh berangan lg... hikhik... layankan la gambar yg saya sempat snap masa tgk Exora.. nak amik byk sangat tak leh plak.. sbb iman tgh melasak.. kejap bukak kejap tutup pintu.. pastu masuk pintu depan.. kuar kat pintu belakang.. dah macam rete sendirik.. chaitt...



tu.. dah berangan dah tu kekonon nak bawak keta... hiks..



pasal enjin ni saya tak baper nak paham... korang nilaikan sendirik je la ek..



tgk la budak bertuah ni.. kejap nak dok depan kejap nak dok belakang.. den pun poning ngan dia nih.. "eh.. papa lom beli lg keta ni tauu.. kang dah boli nanti ko nak ke depan ke belakang atas bawah semer buleh.." dia plak terlebih excited.. hohohoooo...

papa.. pk apa lagi.. sambar je sebijik.. pastu adiahkan kat mama sempene enibeseri kiter... hehehee..




nak test drive pun ok.. tp papa takmo.. katanye takut terbeli.. huhuhuuuu... apa salahnye papa.. sesambil kedip2 mata.. toingtoingtoingg...


saya cukup berkenan tang lampu dia.. fuhh... tergoda ai tauuuu...

apa lg papa.. jgn pk2... jangan tunggu lama2.. nanti lama2.. dia diambil orang.... huhuhuuu.. lari laju2...






You May Also Like

0 orang suka

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^