saya membengong ari ni..

by - 2:19:00 PM

dah lama tak updet pasal keberatan saya ni kan... lately.. eh.. bukan lately... sejak naik kelas ni.. berat saya semakin hari semakin bertambah... auwww.... dagu yg tomel ni dah jd 3-4 lapis dah... huhuhuuu... ye la... 2-3 menjak ni, selera makan ya ampunnn.... tak hengat.... pagi makan, tgh hari makan... ptg makan.. malam pun makan... pastu skarnag ni lg la... tekak ni dok asik nak melayan daging burger jee... hikhikk.. tu yg diri ini semakin hari semakin kembang setaman... muahhahahaaa...

sekian, siaran langsung dr utm.. :D

** boring sebenarnye... tgk orang buat presentation.. dah la suara slow.. kiter yg kt belakang ni tak dengar apa... hahaha... bukan takmo amik perhatian... tp tu le... sore tu kureng kuat.. kalukuat cam halilintar sure semer dengar... kuangkuangkuanggg.... (huh.. ari ni membengong gak sbb tetiba rasa stress ngan final exam.. pastu teringat2 plak keje kat opis... huhuhu...)



a



You May Also Like

1 orang suka

  1. anil..double or triple chin tu ok lagi..yg noy ni dah mcm org preggy lak..noy dah melalak dlm blog noy bout this..geram geram ngAN baby fat noy ni..Baby FAt?ahaks..

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^