The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Friday, April 10, 2009

tag oh tag...


saya dapat tag dr noy... cam tetau je dah kureng bz.. hikhikk.. tp sebenarnya bz lg nih... tgh pening ngan pemfaktoran utk sistem HQ nih.. tu lom lg SDD yg tgh repair nih.. takpe.. slow2.. relakss.. relaks... kiter buat tag dulu... ;)

masa ni dah 10 hari dah umur Iman.. kalu tunjuk kat iman gambar dia yg ni.. dia tak ngaku pun ni dia.. dia kata ni baby.. hikhikk...

1) Letakkan Gambar Anak yg baru lahir. Gambar kalo boleh mestilah gambar yang msh dalam wad maknanya gambar anak hari PERTAMA.

2) Letakkan butir ini :

Nama penuh : NURUL IMAN HANNANI

Nama Panggilan :IMAN

Jantina : PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR.. hakhakk..

Tarikh Lahir :11.04.2006 - sok 3 tahun dah..

Tempat Lahir : HOSPITAL PUTRAJAYA

Berat Lahir :3.65KG

Cara Kelahiran : CAESAERIAN SECTION

3) last sekali... apakah harapan korang pada anak ini.. dan korang nak anak ini jadi apa besar nanti... dan KENAPA..?senang kan....??

HARAPAN :
sama cam harapan parents lain terhadap anak2 dorang... :D (simple gilos jawapan.. hikhikk..)

AMBITION:
tak kisah la dia nak keje apa.. yg penting.. keje yg halal n dia bahagia dunia akhirat.. :)

REASON:
sbb kalu nak tetapkan kerjaya tu cam tak patut la kan.. lgpun, buat masa skarang ni.. dia lom boleh berfikir secara rasional lg.. so, biarlah dia tentukan apa yg dia nak bila dah besar nanti.. jgn dia mengenepikan keluarga, derhaka or jadi useless sudah.. every parents want the best for their children kan.. kan...


3)Nak tag sape ek? sape yg lom kena ek.. jap.. nak check satu satu....

1. laili
2. june

2 je kot.. sbb nama dorang yg tetiba muncul kat kepala otak ni... hikhikk..



0 orang suka:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^