kreatif tak?

on da way balik dr ganu... biasalah xtvt iman ni.. tak duduk diam... dah la keta tu 'beso'.. kejap nak kedepan.. kejap nak kebelakang.. last2.. kasik dia pen ngan kertas.. baru dia dok diam.. tp yg best tu.. kertas yg dibagi tu takmo plak dia conteng.. sbb dah penuh ngan contengan dia masa berangkat ke ganu sabtu tu... so, takmo mengecewakan anakanda terchenta ni.. papa pun tolong mengofferkan sesuatu tempat yg diconteng oleh anakandanyeee...

dah dapat pen dah... kat mana agaknye dia nak conteng ye?

yaa.. itu dia... papa dia yg bijaksana telah mengofferkan betis dia utk dikerjakan oleh anaknye.. amik kauuu.... ponoh betis kiri papanye diconteng... hikhik..

part ni yg tak leh tahan ni.. siap ajak nyanyi lg...

bulat tecil bulat tecil..
bulat yang beshar...
shayang mama, shayang papa..
shayang shemua...
enam kali enam..
tiga puluh enammmm...
tejar shana tejar shini..
anak beruangg...

dapatlah sekor beruang kat bawah tuuu...

ujan ghintik ghintik..
air bergelombang...
mama bagi duit..
iman pegi sholah...
tiga campur tiga...
iman jawab enam..
cikgu tanda ghaitt...
iman jadi oghanggg...

dapatlah muka orang kat belah atas tu plak...

lagu ni saya ajar masa nak gerak g ganu ari tu... tak sangka masa balik tu dia leh ingat... bijak... bijakkk... :)


ni namanyee... ghektengel..

ni la hasil keseluruhan kekreatifan anak kecilku ini... adeih.. layankan ajeee... :D






Share on Google Plus

About Anil Wanina

Hi, I'm Anil. A full-time Assistant IT Analyst with passion on traveling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty, and event.

5 9 orang peminat :

  1. ni mcm LA Ink la ni..hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha...sabo je la..xde kertas ke anil..ekek:D

    ReplyDelete
  3. suziey,
    kertas ada... tp dah abis diconteng.. dah tu dia bukannya nak tulis balik kat kertas yg dah berconteng.. seb baik papa dia bermurah ati nak bagi anak dia kerjakan kaki dia... ekekekee..

    ReplyDelete
  4. noy,
    kat sekolah dah belajar macam2.. tu yg kreatif lebih tu.. kuikuikuiii...

    ReplyDelete
  5. betis???? ngauuummmmm!!!!
    iman pasni mintak conteng tmpt lain plak.belah belakang papamu kerrr.... hihihihih..nakalnye ummiamsyar nih..

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^