one fun day...

by - 8:00:00 AM

citer lama dahhh... hiks.. baru ada masa nak citer... :D

jumaat lepas, pas balik dr antar kain kat umah acik utk buat baju.. tetiba plak si puteh ni takmo balik.. nak plak naik keta sesama ngan iman.. isk.. isk.. orang kata dah main sesama.. dah mesra.. tu yg takmo berpisah tuu.. so, saya decide utk bawa puteh naik skali keta saya n antar dia balik umah... mak dia bawa keta sendirik la.. apa kes nak naik skali.. abis tu keta dia sape nak bawak.. hikhikk...

nak dijadikan citer.. dah sampai umah.. kekonon nak drop je la... pastu kitorang balik.. si puteh plak takmo turun ikut mak dia.. sudah saya n iman kena polo dia masuk dalam umah.. dah leklok masuk dalam umah tu.. kekonon nak antar gitu2 je la.. pastu si iman plak takmo balik.. hohohooo... badan dah berlengas... semer dah bucuk la.. hikhikk.. tp anak2 tatap takmo berpisah.. nak maen gakkk.. isk.. isk... tak kesian kat mama ke iman????

dalam main2 tu.. sompat je bebudak ni dok posing.. yg baju biru tu la puteh... style senyum dia tu sampai pejam2 mata... ekkeke...

abes umah si mai ni dikerjakan iman n si puteh... bersepah.. isk.. isk.. iman pun tak padan ngan umah orang.. dah umah sendirik disepahkan.. umah orang pun dia nak tulun sepahkan gak.. huhuhu... padahal mama dia yg malas kemas.. hakhakk.. bocor rahsia... hikhik...


sonok tgk dia ni posing.. macam2 gayalah dia buat...

ni plak asalnye iman naik sorang.. pastu diajak plak puteh naik sama.. dah la tempat duduk tu sempit.. gasak kau naik 2 orang.. seb baik sama2 tecit.. kalu saiz badan cam mama ni mmg kompem keta tu roboh.. muahahhaa...

give me "gooooooooodddd signnn.." yeahhhh...

macam2 la layankan dorang ni.. dari asar sampai ke maghrib... dari maghrib sampai ke isya' ... berita buletin utama tu sampai dah nak abis dahhh... sampai saya terpaksa tumpang solat umah mai ni.. isk.. isk.. budak2 mana reti mak dia penat ke apa ke... yg dia tau.. maen.. maen.. maennnnn....

see... papa iman pun sampai dah balik... normally papa iman sampai umah dalam kul 9 gitu.. sendiri mau ingat la.. kul baper dah tu.. kitorang still dok melepak umah orang.. kuikuikuii.. anak2 punye pasal...

hiks.. mak budak pun join sekaki.. :P dah sonok tgk bebudak ni main.. mak budak pun nak tumpang sekaki.. huhuhuhuuuu... layannnnn...



malam tu sampai umah dekat 9.30 malam.. adeih.. lotih...





You May Also Like

1 orang suka

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^