indahnye berada di atas...

yee... saya di jemput... :)


mencik2 saya ngan jabatan ni pun dapat gak APC.. mmm.. ini yg dikatakan rezeki selama ni susah payah, hangin2 ngan SA ngan user sampai stress2... kalau nak ikutkan sangat.. takde la cemerlang sangat pun.. ye la.. keje tunggang langgang.. kalu suke buat.. tak suke.. tolak tepi... tgk meja lg la... hukhuk... dah macam sarang tikuss... dr plastik, kertas, sampah sarap.. macam2 ada... :P agaknye tu kot kriteria yg dorang tgk utk carik orang cemerlang ni.. hikhikk.. apapun, saya percaya pada rezeki.. pada hukum karma.. dah lama saya berada di bawah.. mungkin dah sampai masa saya menikmati pandangan dari atas walaupun hanya utk seketika.. asalkan saya pernah merasainye... saya sudah puas...

** letih gile... pagi tadi ada raptai utk function mlm ni... adeih.. sblm pegi kena isi perut dulu.. if tak.. mau pitam time naik pentas nanti... :P


Ads Click!




Share on Google Plus

About Anil Wanina

Hi, I'm Anil. A full-time Assistant IT Analyst with passion on traveling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty, and event.

1 9 orang peminat :

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^