The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Thursday, June 11, 2009

kejayaan dengan sedikit usaha..


Kalau korang diberi peluang utk berjaya... korang nak tak?
Kalau korang diberi peluang utk kaya... korang nak tak?

Kalau korang ada peluang utk bersama2 dengan anak dan isteri, dan pada masa yg sama dapat income, korang nak tak?

Mmm.. saya selalu tertanya2 pada diri sendiri akan soalan tu... Ye la.. bukan senang kita nak berjaya tanpa usaha.. bukan senang kita nak kaya tanpa bekerja.. bukan senang nak luangkan masa dengan suami / isteri dan anak-anak tanpa keluar bekerja 8 - 5 utk mencari sesuap nasi..

Mmm.. ntah la.. orang kata hidup tak semudah yang diimpikan.. tp saya percaya.. nasib kita takkan berubah if kita sendiri tak mengubahnye... betul tak? Sape sokong angkat tangan... hehehe...


** Hiks.. bila la den nak kaye ni... pastu nak benti keje.. buhsan dah keje ni... hakhakhakk..

Ads Click!




2 comments:

  1. Salam..sape yang tknak kaya weh..kakaka..

    Ske tgk orang2 yang berjaya kan..goyang kaki aje duit sampai mati xabih..hehe

    ReplyDelete
  2. kan.. kan.. suke tgk orang cam tu.. pastu ada byk masa utk family... mmmm...

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^