Wednesday, June 17, 2009

musim layang-layang...


musim layang2 kini kembali.. dengan angin yg sepoi2 bahasa gitu.. mmm.. mmg lakulah jualan layang2 nii.. hiks... ekceli dah lama dah musim layang2 ni.. cuma tu la.. sblm ni cuaca tak menentu.. kejap redup, kejap ujan.. skang ni musim panas.. so, nak dapat ujan tu.. isk.. susah skek.. mmg sangat sesuailah time ni utk beli layang2 selain menambahkan korum pemain layang2 dunia.. ececeee...

kebanyakan penjual layang2 ni, dorang tak jual kat kedai.. yes.. kat kedai pun ada... tp if kiter tgk lagi ramai yg dok jual kat tepi padang... dan harganye.. of course la leh tawar2 lagi.. hehhe...

antara layang2 yg paling mahal.. if tak salah rege dia RM60 rasanye.. lupe la.. panjang wooo ekor dia...

tu anak beranak dok sibukkan layang2.. sorang nak corak gini, sorang nak corak gitu.. isk.. isk..


macam2 character ada... otromen, spidermen, ben10...

mickey mouse, pooh...

berwarna warni.. pilih je nak yg mana...

layang2 otromen ni kalu dah terbang kat langit.. akan nampak cam dia tgh terbang kat angkasa..cam reallahh...

papa dah jumpe yg berkenan di hati.. yg mana agaknye? ehhh.. bukan yg pompuan tu.. isk.. isk.. papa amik layang2 burung yg kat bawah tu.. cantik kan... orang tu kata, if terbangkan dia.. akan nampak real cam helang... ye ke? hiks.. rege asal dia RM25.. dia bg skali ngan tali.. tp tali pendek.. so, papa tambah duit nak beli tali panjang.. harga asal RM15.. tawar sana.. tawar sini.. dapatlah harga layang2 tu.. RM20, harga tali RM12..


Ads Click!




3 comments:

  1. Bestnye main layang2. Kalo beli lelayang tu gerenti leh naik tinggi tak? hehe..atau kena ada skill gak? ahaks..

    ReplyDelete
  2. hehe rindu zaman kanak2 :P
    skrg nk men ngan parents cam masing2 busy..hoho

    ReplyDelete
  3. teringat pesta layang2 kat Pasir Gudang... best sgt... huhu..

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...