The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Tuesday, August 18, 2009

berbedak lagi...


apa ekau buat ni nak oiii....
ni dah kali ke baper ko perabihkan bodak omak ehh...
isk.. isk...
den maleh nak kaboo...
ekau tgh la sendirik...
sile abaikan ubah yg bersepah tu.. hakhakhakk...

tu muke hangin tu.. sbb omak dia dok kaco dia main bodak tak hengat...

ekau tengok haa.. sekali 2 bodak dikerjakannye...

maleh nak marah... saya soh dia basuh muke.. pastu buatkan susu... tu tgh bace doa makan... pastu soh baca doa titun...

tido sudah.. nak soh mandi dah malam... nak soh salin dia takmo... hiks... budak...



Ads Click!




2 comments:

  1. Ya Rabbi..dah nampak mcm tepung jagong ler pulak bila dok dlm bakul menan tu..heheh..

    Hmmm..biasalah diorang ni. Ntah nape suka sgt tonggeng bedak sampai diorang leh mandi bedak ler pulak, heheh..

    Dia nak bedak baru ler ni..

    ReplyDelete
  2. itu le kak.. saya nak marah tak jadi nak marah.. lg gelak2kan dia lg ada.. ekkekee.... abis baju biru tu semer tuko kaler putih.. hikhik...

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^