The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Monday, August 10, 2009

coklat merata-rata


apa ada kat labuan?
kalu ikut saya.. coklat kat sana banyak n murah... hihihiii...

apa yg saya borong kat labuan?
korang tgk la sendirik... huhuhuuu...

coklat sokmoooo... murah wooo... total semer ni RM50.. dapat free 4 peket Chochettes.. tp dah tinggal seminggu lg nak expired.. seb baik la opismate semer ni mmg kaki tunggang.. apa je ada atas meja ni pantang letak.. musti abiss.. ekekke..

nampak tak lolipop tu? besar kauuu.. saya ingat besar kepala baby umur 3-4 bulan gitu la.. dalam dia ada lolipop kecik2...

ni le Chochettes free tu..

n yg ni.. Cadbury perisa Tiramisu.. mmg takde di jual kat mana2 kedai kat mesia ni.. cuma ada kat labuan or mana2 kedai bebas cukai sahajaa...

Ads Click!




2 comments:

  1. Bestnya shopping coklat. Aduhai..mula ler akak tingat Langkawi ler pulak ni. Bukan apa..nak gi Labuan tu tak tau ler bila rezekinya..hehe.

    ReplyDelete
  2. wah....byknye ceklat...
    nk ckit...nk ckit.............best..

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^