Monday, August 10, 2009

coklat merata-rata

apa ada kat labuan?
kalu ikut saya.. coklat kat sana banyak n murah... hihihiii...

apa yg saya borong kat labuan?
korang tgk la sendirik... huhuhuuu...

coklat sokmoooo... murah wooo... total semer ni RM50.. dapat free 4 peket Chochettes.. tp dah tinggal seminggu lg nak expired.. seb baik la opismate semer ni mmg kaki tunggang.. apa je ada atas meja ni pantang letak.. musti abiss.. ekekke..

nampak tak lolipop tu? besar kauuu.. saya ingat besar kepala baby umur 3-4 bulan gitu la.. dalam dia ada lolipop kecik2...

ni le Chochettes free tu..

n yg ni.. Cadbury perisa Tiramisu.. mmg takde di jual kat mana2 kedai kat mesia ni.. cuma ada kat labuan or mana2 kedai bebas cukai sahajaa...

Ads Click!




Anil Wanina
Anil Wanina

I'm a full-time Assistant IT Analyst with passion on travelling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty and event. Give some love and good comments so we can share thought and experience together. ^_^

2 comments:

  1. Bestnya shopping coklat. Aduhai..mula ler akak tingat Langkawi ler pulak ni. Bukan apa..nak gi Labuan tu tak tau ler bila rezekinya..hehe.

    ReplyDelete
  2. wah....byknye ceklat...
    nk ckit...nk ckit.............best..

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^