Friday, August 14, 2009

cube teka baper RM kitorang kena?


dah byk kali lalu kat restoran ni.. tp tiap kali pun saje2 lalu je... tak singgah pun.. :P sbb kedai ni cam tak ramai orang... tp orang kata, jgn nilai kedai berdasarkan ketiadaan orangnye.. hehhee... pi dulu baru tauu...

kedai yg saya maksudkan adalah Restoran Selatern & Western yg terletak di Bandar Baru Bangi. Alemak.. lupe plak seksyen baper.. nanti saya check.. :P

menu dia boleh tahan la.. byk jugak... harga dia juga sangat berpatutan...

sempat je amik gambo ngan bebehku yg sorang ni.. hiks... adeih.. sembab noo muka tuu.. ni lotih tahap gaban la ni.. ececee.. alasan.. :P


iman ngan papa plak.. 2-3 menjak ni mmg dia manje gile ngan papa die... mmm.. mentang2 la sblm ni mama dia dok tinggal dia seminggu.. elok je dia dok bercanda ngan papa die.. takde dengar leteran halilintar mama die.. hikhik...

tu dia manje diee... tak sanggup nak tgk.. :P

apa yg kitorang order?
kitorang order set makan utk 2 orang..
tambah 1 pinggan nasik..
apa yg kitorang dapat?

air sirap limau utk 2 orang... iman ngan papa je.. mama selesema... tak dapek la nak menikmati sirap limau yg lazat tuu..


mama? minum air suam jerk..

ni antara menu yg kitorang dapat utk set yg kitorang order..

telur dadar..

tomyam seafood.. boleh tahan isi die...

daging masak merah... nyum.. nyum... tedap... daging dia lembut...

kangkung goreng belacan.. walla... semer rasee...

ikan siakap masam manis... nyum.. nyum...

tu dia tgk.. makan tak pandang.... kuah tomyam tu pun dah abis dikerjakan...

result? abis semer... hiks... sape la yg makan tak hengat tu.. :P

abang cashier tgh kira bil.. korang agak2 baper RM?
meh kite buat kuiz jap... :P


sape dapat teka dengan tepat saya bg adiah misteri.. hehhe...
betul ni.. tak main2..
teka jgn tak teka...


Ads Click!




4 comments:

  1. Salam anil

    akk nak teka.. RM35.80...heheh...hemtam jer la...

    ReplyDelete
  2. Salam anil..

    Meh Fara teka lak eh.. dalam RM25.00..Toi tak? Tak betoi.. betoikann..hehe

    ReplyDelete
  3. byk nye lauh makan.. best btol.. rasa2 sume tu dlm RM41.70

    ReplyDelete
  4. salah... salah.. salah.. teka lg.. hehhe... ada yg hampir2 dah tu... :D

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^