dah start dah..

by - 4:23:00 PM

minggu lepas kitorang dah sebulat suara nak hired contractor utk pasang cornice + grill kat umah belah sana...

20' unit lampu downlight
dome + cornice + plaster ceiling utk living + dining + master
tambahan switch lampu + kipas
tambahan plug (lupe baper)
grill utk satu umah
bayaran utk MPSj utk pengubahsuaian rumah

semer skali RM8000.. hohohooo.. masa memula dengar jumlah RM tu.. rasa cam.. ala.. murah je.. tp bila dah kira total semer skali ngan kos lampu utk umah nanti.. ngan KC lagi.. aiyaiyaiiii... mau dekat RM20k gitu... takpe... mokcik kan kaye.. hohoohoooo...

so, meh kite tgk progress umah sana pada hari ahad lepas... ;)


ni kat living.. lampu tak letak lg.. ;)


ni apa tah nama dia.. akan di letak @ tengah2 siling utk kipas... ada 2, satu utk living satu lg utk master.


alemak senget la plak.. ni kat bilik kedua rasanya.. lampu dah siap pasang..

yg ni plak utk diletak @ sebelah bulatan yg kat atas nun.. tak tau apa kenamanyee... patutnye corak dia bukanlah corak bunga.. tp tah cemana.. dorang salah print.. :( skang dah siap pasang.. tak dapek la nak ubah.. uwaaa.... takpe.. insya allah.. dapat cover ngan lampu kitorang yg cantik tu.. hohooo...

ni keseluruhan living + dining.. hat dome tu punx masuk lg.. lubang dah siap dah.. bersepah tak hengat...


Ads Click!




You May Also Like

4 orang suka

  1. wah.. beraya dgn rumah baru yek.. nanti dh siap mesti lawa giler.. tak sesia la 20k tu hehe

    ReplyDelete
  2. adda,
    tahun depan la kot beraya @ umah baru.. if masuk tahun ni gak.. alamat beraya atas lantai je la.. hikhik..

    ReplyDelete
  3. Hmm..mesti teruja nak dok umah baru, kan??
    Leh ler akak pi menziarah korang kat umah baru tu, hehe..

    ReplyDelete
  4. dah siap nanti mesti cantik kan?x sabar nye nak tengok..

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^