Sunday, August 30, 2009

korang dah tempah baju raye?


korang dah antar kain buat baju raye?
hiks... musti ramai yg dah antar kan...
hehhee...

rabu lepas baru terhegeh2 saya nak antar kain utk buat baju raye... :D hiks... kena marah ngan acik yg besa buat baju raya saya tu.. ye la.. last year saya la yg paling awal antar... sebulan awal tu... nak bulan pose terus amik baju.. hohooo.. kali ni, dah 5 hari pose baru la saya terhegeh2 nak antar kain.. hikhik...

x byk mana pun kain yg saya antar.. :P betul... saya antar 3 pasang je... pastu lagi 4 meter tu buat baju iman.. dapat 2-3 pasang kain yg sama pun ok.. pesen lain2 maa.. hehhee...

ni tak semer baju yg acik ni dah jahit... ada lg yg lom jahit.. tu diaa.. seb baik acik dapat terima lg tempahan baju raye sayee... hikhik... sile jangan jeles yee... huhuhuuu...


Ads Click!




3 comments:

  1. saya beli ajer baju raya nanti.. ni pn tak tau kaler apa nak beli huhuu

    ReplyDelete
  2. adda,
    memula nak beli.. tp kain tu mmg dah beli utk raye tahun ni.. buat baju iman n saya je la.. papa pakai baju last year... :D kejam tak? hikhik...

    ReplyDelete
  3. ok la sempat gak nak tempah..akma x sempat nak tempah kena beli baju siap..huhuuu..x tau la ade saiz ke x?

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...