The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Thursday, October 8, 2009

adiah besday dr adda..


bulan lepas masa bulan pose, adda ada buat entry khas tentang perjumpaan kitorang... :P hiks.. baru ari ni terhegeh2 nak buat entri.. ngeeee... tak sengajaa... sila salahkan tenet yg slowww... hiks.. yg x bleh blah tu, leh kitorang lupe nak amik gambo sesame.. :( isk.. apa perangai la... dok sembang bagai nak rak (especially adda n husband la) isk.. isk.. jeles.. tgk dorang sembang.. since hubby a bit friendly berbanding saya yg ala2 sombong gitu.. hukhukhukkk... so, senang la dorang nak masyukk.. lagi plak.. citer yg dorang bualkan tu.. pasal keje2 dorang.. dah tentu dorang keje dalam line yg lebih2 kurang.. kite yg tak tau citer ni.. dok hangguk2 geleng2 sesajoo... :P

sblm balik tu.. adda ada bagi sedikit token (adiah besday... eee... sonotnye...) alahaii.. tak sangka.. ingat jugak adda kat besday kite walaupun dah lama lepas.. terharu sesangatt... meh kite tgk apa yg adda bagi..

buku cupcakes, beg cermin yg sangat comel dan rantai tangan... ohhh.. suke.. suke...

cube tengok... cantikkan... (sile sebut ala2 eric yee.. :P) dan abaikan tanganku yg gebuss tuu.. hakhakhakkk..

makasih adda.. hiks.. bila nak raye umah adda ni? :P

Ads Click!




4 comments:

  1. ku ingt kaki tadi...tangan rupenyer... :P

    ReplyDelete
  2. hohohoo.. kena tuko cermin mata tu kalu tak dapat beza tangan ngan kaki... wakakkaaa..

    ReplyDelete
  3. waaa syioknya dpt hadiah..pasni makin gigih buat cupcake yek..heheh..

    ReplyDelete
  4. alayang.. malunyer ada entry plak hihii.. mana ada anil sombong.. rasanye lagik frenly berbanding hubby anil hehe.. nanti ada masa kite jmpa lagik ye.. minggu ni rumah tak open laa. sumer owang tgh sakit.. sowi ;(

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^