The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Monday, October 5, 2009

entri basi.. apc..


dalam melayan tenet yg selo melo nih... nak juga masukkan entri... adeih.. ni entri basi yee... maklum le.. dah tenet selo nih.. nak masuk gambo pun.. masya allah... tah baper kali nak kena upload... pastu save dulu.. sok sambung upload.. then save lagik.. kalu gambo sekeping dua takpe... ni kalu dah gambo berkoyan2... tah bile nye nak abiss... isk.. isk...

masa dok belek2 folder apc, tetiba nampak plak ada muke2 tembun.. hakhakk... yee.. korang tak yah cakap... mmg saya agak berisi ye.. hakhak.. ayat langsung tak bleh blah... :P

oh.. masa ni saya pegi majlis anugerah perkhidmatan cemerlang dan malam perangkaan @ PICC.. gambo di dr cameraman jabatan.. lambat nau dia sharing2 gambar.. takpe la.. yg penting ade... ye tak.. :P

ni masa jalan masuk dalam dewan apc.. ada gaya mak datin takk? kalu tak pun ala2 puan seri ke... hakhakhakk.. hak tuih... perasan je lebey..

lupe ar masa ni dok sembang apa... :P

exam dah lulus...
apc dah dapat...
bila nak naik pangkat nehh?????

Ads Click!




3 comments:

  1. Mcm mak datin takde..mcm puan seri pun takde..
    Akak tgk mcm gabenor bank negara dah tu, huhu..pasal henbag mcm berat aje, kiki

    ReplyDelete
  2. hakhakhakk.. beg berat bukan penuh ngan duit.. tp penuh ngan kamera + beg + aksesori tambahan orang pompuan.. wakakkaa...

    ReplyDelete
  3. congrats anil...
    mmg mcm mak datin...hehehe

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^