The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Monday, October 5, 2009

entri basi.. apc..


dalam melayan tenet yg selo melo nih... nak juga masukkan entri... adeih.. ni entri basi yee... maklum le.. dah tenet selo nih.. nak masuk gambo pun.. masya allah... tah baper kali nak kena upload... pastu save dulu.. sok sambung upload.. then save lagik.. kalu gambo sekeping dua takpe... ni kalu dah gambo berkoyan2... tah bile nye nak abiss... isk.. isk...

masa dok belek2 folder apc, tetiba nampak plak ada muke2 tembun.. hakhakk... yee.. korang tak yah cakap... mmg saya agak berisi ye.. hakhak.. ayat langsung tak bleh blah... :P

oh.. masa ni saya pegi majlis anugerah perkhidmatan cemerlang dan malam perangkaan @ PICC.. gambo di dr cameraman jabatan.. lambat nau dia sharing2 gambar.. takpe la.. yg penting ade... ye tak.. :P

ni masa jalan masuk dalam dewan apc.. ada gaya mak datin takk? kalu tak pun ala2 puan seri ke... hakhakhakk.. hak tuih... perasan je lebey..

lupe ar masa ni dok sembang apa... :P

exam dah lulus...
apc dah dapat...
bila nak naik pangkat nehh?????

Ads Click!




3 comments:

  1. Mcm mak datin takde..mcm puan seri pun takde..
    Akak tgk mcm gabenor bank negara dah tu, huhu..pasal henbag mcm berat aje, kiki

    ReplyDelete
  2. hakhakhakk.. beg berat bukan penuh ngan duit.. tp penuh ngan kamera + beg + aksesori tambahan orang pompuan.. wakakkaa...

    ReplyDelete
  3. congrats anil...
    mmg mcm mak datin...hehehe

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^