gambar raye...

orang dah sibuk nak deepavali kiter baru terhegeh2 nak masuk gambo raye.. :P jgn marah arr... siyes.. masa raya sesangat sibuk n takde masa nak amik gamboo... gambo raya pertama lg la.. haramm... ni pun dah raye ke berapa tah.. baru la dapat amik gambo.. kureng skek vogeh die... dah la raya pertama yg paling vogehh.. hakhakk..

wajah tanpa mekap ye... saya memang amat malas mekap.. kalu mekap pun atas sebab2 tertentu.. cam ada function rasmi ke, or kenduri2 kawen (tu pun ikut mood), atau jumpe kawan2 lama... ye la.. dulu gebuss... skang ni dah up bykk.. so, dgn teknologi mekap leh ar cover2 skek.. hakhakhakk.. ayat tak bleh blah langsung... :D

berdua ngan si dia.. hehe..

bertiga plak.. ngan anakanda termanja...

garang nauu muke papa.. sbb dia g cukur kumis dia.. masa memula tgk tu.. ada a gelak guling2 sbb mmg sangat kelakar... tp lama2.. ok la.. sbb dah tumbuh skek2.. :P papa.. lenkali x yah cukur kumis tu la. nipiskan je pun ok.. :D sesia je mintak mahap pagi raye.. pastu dok kutuk2 muke dia... ekekke..


Ads Click!




Share on Google Plus

About Anil Wanina

Hi, I'm Anil. A full-time Assistant IT Analyst with passion on traveling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty, and event.

5 orang suka :

  1. Haa..kan tantek tu ada gambar raya.

    Eley..ckp muka cik asben dia aje yg serius..muka hang pun serius ler..(utk gambar yg bertiga tu aje)..
    Gambar memula tu..okey..manis aje senyumanmu, haha..

    ReplyDelete
  2. btol ke mas ni...nmpk kuwus arrr... :P

    ReplyDelete
  3. mrs adi,
    betul la aku tu.. kurus kan? kan.. kan... wakkakaa....

    ReplyDelete
  4. akak,
    depan anak muke kena siyes... hikhik...

    ReplyDelete
  5. akhirnya.. dpt gak tgk gambo raye anil.. ok la tu xde misai. look different

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^