Thursday, November 19, 2009

.: bermulanya sebuah perjalanan :.


hari ni tepat jam 2.55 petang maka bermulalah perjalanan saya buat kali pertama ke Indonesia.. tu pun kalu flight tak delay la... hehe.. macam jauh nau.. padahal 2 jam je.. :P

kali ni bukan ditemani oleh ahli keluarga, suami ataupun anak.. tp ditemani dengan kawan2.. bukan salu.. ye tak.. hikhik...

flight tajaan Air Asia (tajaan konon...) ini dijangka tiba di Jakarta pada jam 3.55pm waktu Indonesia dan kemudian kami akan berangkat ke Bandung.

kami akan berada di Indonesia selama 4 hari.. doakan kami selamat pergi dan kembali ya.. ;)

al-kisah cerita di Jakarta dan Bandung akan saya ceritakan lepas kitorang selamat kembali ke Malaysia..

uik.. tahun depan nak g mana plak? hehe.. meh plan skang..

Ads Click!




6 comments:

  1. 2.55 ehhh bukan pukul 4??? ehehehhe
    semoga selamat pergi dan selamat kembali...


    uwaaaa aku nak ikuttttttt

    ReplyDelete
  2. jgn lupe amik gmbar byk2 kat sane. aku pn ada plan nak pegi sana .nnti citer la bandung mcm mane .aku tungguuu.

    ReplyDelete
  3. woo hoo syoknyer makan angin kat indon.. nak itot boleh tak?

    ReplyDelete
  4. heh.. dah selamat kembali... syiokk.. :D

    ReplyDelete
  5. Kalo org kurang berduit mcm akak ni...mmg ler kena plan awal kalo nak bercuti mana2. Sempat nak simpan duit sket2, hehe. Kalo idak...baik takyah cuti..

    ReplyDelete
  6. mas, aku tak jumpe pun cerita pasal bandung ni, kat celah mana nyorok hahhahahaha ...

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^