The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Tuesday, November 17, 2009

.: jammed :.


korang nampak apa yg saya nampak?
huh.. tak tau la cemana orang leh stand ngan jammed cam ni..
saya yg baru pertama kali mengalaminye pun tak sanggup nak harunginye...
leh teka tak di mana lokasi ni?


** macam la putrajaya tak jammed cam ni.. :D sama je weih.. takde bezanye..

Ads Click!




5 comments:

  1. ahahhahah bila masa ko gie nie???

    sebab tu lebih baik naik moto.. jimat tenaga jimat minyak.. jimat segalanya.. ahahahhaha

    ReplyDelete
  2. pagi le.. hari apa tah.. aku g antar 'something' @ equine.. huh.. naik motor? ngan lesen takde polis berkeliaran kat ctu.. saje je nak carik pasal..

    alasan paling kukuh sbb tak pandai bawak motor.. miahahha...

    ReplyDelete
  3. ahahah ari2 gitu tu lum time jem teruk...
    kalau teruk mau sampai jusco...

    huaahahahhahah

    ReplyDelete
  4. mak aii.. lenkali jgn lupa bawak roti tau hee hee

    ReplyDelete
  5. huhu..gile jam..
    mmg x tahan...

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^