Saturday, November 14, 2009

.: kilat jangan tak kilat :.

lama dah dapat petua ni sebenarnya...
mak yg turunkan petua ni..
petuanye, kalu x nak bagi batu2 kat kerongsang (brooch) jatuh, atau nak kasik brooch nampak lebih berkilau setiap masa.. sapu ngan quitex.. (ala.. yg dorang salu guna nak kilatkan kuku tu.. amik yg transparent - jgn amik yg kaler warna warni plak... hehe..)

so, di satu malam yg agak hening.. rasa2 tgh boring tu.. saya amik la quitex yg saya baru beli kat alamanda... byk2 brooch yg saya ada.. kebanyakannye dah ilang batu la... ni la antara brooch yg tinggal yg saya jarang pakai n masih agak2 baru lagi...

sebelum...

selepas..
sebelum

selepas

sebelum

selepas

** kamera tak baper canggih.. tak nampak la beza sangat.. tp in real.. mmg nampak beza.. hehe.. meh ramai2 cube... ;)


Ads Click!




Anil Wanina
Anil Wanina

I'm a full-time Assistant IT Analyst with passion on travelling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty and event. Give some love and good comments so we can share thought and experience together. ^_^

1 comment:

  1. wah.. terujanyer nak try.. batu2 tu sumer letak sekali yek

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^