The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Friday, December 25, 2009

.: monster kelaparan :.


after selesai proses buat / renew passport.. kitorang yg ala2 monster kelaparan ni terus berdesup g carik makan..

muke yg agak2 hepi sbb akhirnye dapat g makan.. muehehhee... memula ingat nak g mcD je.. sbb cepat dan pantas kan.. hehe.. tp memandangkan mcD ponoh even dia nye drive thru pun sampai keluar dia nye beratur.. so, kitorang decide g carik tempat makan lain.. dah kebulur ni tak ingat apa dah.. makan.. makan.. so, kitorang just serbu ke restoran pertama yg kitorang nampak..

bertempat di Bandar Baru Bangi, disinilah terletaknya Restoran Perak. Menu dia tak byk sangat.. tp boleh la.. setakat nak membasahkan tekak n memenuhkan perut ngan makanan..

restoran ni penah dapat coverage dr pelbagai media.. so, kira femes gak la.. salu kalu saya jalan malam2 kat ctu.. ramai gak la pengunjung Restoran Perak ni..

hiasan dalaman dia juga sangat menarik.. dok berangan kalu la umah saya gitu.. fuh.. kompem tak kuar umah..


hepi le sbb dah order mamam.. lapo la katakan...

apa yg saya makan.. tgh2 hari bute makan nasik lomak sambal sotong (sotong dia coet je..).. muahhaha.. bes tu.. dah takde menu lain yg seiring ngan tekak.. ni je yg nampak menarik.. tp mmg sedap la.. (ke sedap sbb lapo? hiks..) sambal tu siap saya mintak topup.. tp dapat sambal dia je la.. isi dia tadak.. :D

member yg lain order mee jawa kot ni.. sedap gak.. kuah dia pekat..

lagi sorang member order laksa.. pun sedap.. hikhik.. semer sedap.. :D

dah abis makan.. pelagi.. bayo la.. total tuk nasik lemak ngan ais suam adalah RM5.04.. kenyang sampai ke opis.. sampai opis carik makan lagik.. hakhakhakk.. sbb tu membesar bagai juara tak hengat... :P


Ads Click!




2 comments:

  1. nyum..nyum...sedapnya mkanan...

    ReplyDelete
  2. mak aii sedapp nye dah le tgh kelaparan neh

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^