Thursday, January 7, 2010

.: family gathering :.


Bertempat di Dewan Orang Ramai, Kampung Endah, Banting, telah diadakan majlis perjumpaan hari keluarga bagi Arwah Hjh. Fatimah binti Zainal iaitu arwah nenek saya. Kalau ikutkan, keluarga ni sangat besar.. tapi memandangkan musim haji kan.. ada di antara makcik2 dan pakcik2 saya yg tak dapat join sama majlis ni sbb menunaikan ibadah haji..

saya datang agak lambat ari tu.. lupa daa kenapa.. :P tp masa sampai tu.. dorang tgh buat bacaan tahlil.. so, tak la lambat sangat.. :P

ni adalah antara anak buah dan sepupu saya yg agak2 rapat la.. yg dukung iman tu adik saya yg kedua bongsu.. yg bongsu nan adoo.. dah balik Jordan dahhh...

pengerusi aka ayah saya sedang memberikan sepatah dua kata..

antara makcik2, pakcik2 dan atok nenek yg ada mewakili ketua keluarga masing2..

saya yg baru sampai.. fuh.. peluh2.. dah la dalam dewan tu agak panas.. ngan saya yg baru sampai..

iman yg menten kot.. jumpe echa je.. terus sibuk nak ajak main.. huhu..

encik suami yang setia.. dia boring sebenarnya.. lagi tak cukup tido katanye.. ekekke... sape soh main PS2 sampai pagi..

antara sedara mara lain yg hadir.. gambar tak dapat amik byk.. sbb kamera low bateri.. :( majlis ni berakhir lebih kurang jam 5 petang.. siap2 kemas dewan.. terus kitorang balik.. kononnye nak singgah morib.. tp since morib pun dah tak sebest dulu.. so, kitorang terus balik umah..

Ads Click!




4 comments:

  1. wah....sgt meriah.....
    best kan family ramai2 ni...

    ReplyDelete
  2. wah bestnyer.. besar2 an. keluarga besar nih

    ReplyDelete
  3. ina,
    meriah mmg meriah.. yg tak kenal dapat kenal.. yg kenal.. lagi kenal.. :D

    ReplyDelete
  4. adda,
    keluarga besar.. ada belah makcik tu.. termasuk cucu cicit dia.. adalah dalam 50 orang.. punye la ramai...

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^