The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Friday, January 8, 2010

.: macam-macam ada :.


gaji lama lagi...
tapi ada jualan la plak kat opis ni..
tak leh jadi...
since dah lama takde jualan..
sesaje nak amik kesempatan tgk apa ada kat jualan ari ni.. ;)
rehat kul 12.15.. kuar opis kul 12.20 tgh hari...
pastikan keje siap ye..
kang orang kata keje gomen ni cengkelat sesajoo... :P

macam2 ada.. macam kat Jalan TAR pun ada... ;)























dari barang kelengkapan rumah, sampailah barang kelengkapan sekolah.. semer ada.. pilih saje.. tak yah g Jalan TAR.. :D

Ads Click!




3 comments:

  1. wow happeningnyer. ada sorang blogger pn menjual kt sini gak tau. stylobubblo

    ReplyDelete
  2. Best nyer ... Rindu lak nak pergi ...

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^