Friday, January 8, 2010

.: menu pasar malam :.


sebetulnye.. dah lama saya x g pasar malam.. bila ada peluang g pasar malam.. tgk macam2 jenis makanan dah ada kat pasar malam ni.. bagus tul dorang ni.. sangat inovatif... antara makanan yg saya rembat kat pasar malam ari tu adalah :

kentang apa tah ni.. cam potato chip tu.. dicucuk2kan kat lidi panjang.. pastu digoreng.. then di letakkan sos cili ngan mayonis.. ditaburkan serbuk lada.. fuh... sedap mmg sedap.. tp regenye cam mahal.. RM2 sebatang.. erk..

alemak.. blur la plak.. menu kedua.. sate.. ni menu wajib la.. tiap kali g pasar malam.. mesti beli ni.. 10 daging.. 10 ayam.. takmo kuah kacang.. mmg akak tu dah kenal.. masa order tu dia siap tanya, "dah lama tak nampak.." hehe.. saya cuma senyum2 je.. cam bese.. dibaginye iman sebatang sate ayam utk alas perut.. hikhik.. cuma RM12 sahaja..

murtabak.. RM2 satu..

dan popia goreng sambal.. kalu ikut tekak saya mmg sedap la.. popia dia rangup.. sos dia sedap.. cuma sos dia manis la.. tp sedap.. :D RM0.50 satu..

semer ni.. makan sekali harung.. ngeh ngeh ngehhh.. ni makan ke mentekedarah.. ekkeke..


Ads Click!




6 comments:

  1. yg cip kentang tu kan..msti dia tiru dr stall yg kt midvalley tu..ekekek:p

    ReplyDelete
  2. sedapnye sate to, mintak sket boleh? my fav gak tuh

    ReplyDelete
  3. suziey.. tak tau la sape tiru sape.. tau2 je dah ada kat pasar malam tu.. mahal woo.. RM2 sebatang...

    ReplyDelete
  4. ina,
    sedap gile.. pas makan memasing terduduk kekenyangan.. ekekke..

    ReplyDelete
  5. adda,
    sate abis dahhh.. :D sate ayam tu favourite iman.. maklum la.. salu dapat pree.. :D

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...