.: Selamat Tahun Baru 2010 :.

Selamat Tahun Baru 2010

Bila menjelang tahun baru ni.. semer orang sibuk tanya.. apa azam tahun baru.. buat masa skang ni.. tak leh nak pk lagi.. tgk ar.. esok luse.. kot2 terpk.. leh share2 ngan korang... :)

bila cerita pasal tahun baru ni.. tiap2 tahun saya dok harap tahun akan datang tu akan lebih baik dari tahun2 yang sebelumnya... tapi tanpa saya sedari.. sebenarnya tahun2 yg sebelumnyalah yg byk mengajar kita tentang erti hidup, makna persahabatan, percintaan, kasih sayang dan macam-macam lagi..

kadang2 kite terlalu mengenangkan cerita2 lalu...
tanpa kita sedari..
sebenarnya ia memakan diri...

yes.. saya sangat suke mengenangkan kisah2 lalu...
ada sesetengah perkara yang saya mahukan ianya kembali..
ada sesetengah perkara yang saya tidak mahu kenangkan...

masa kini memang tak dapat dipisahkan dengan masa lalu..
masa lalu hanya untuk dikenang..
sedangkan masa kini...
untuk diharungi...
demi menempuh masa depan yang tidak pasti..


Ads Click!




Share on Google Plus

About Anil Wanina

Hi, I'm Anil. A full-time Assistant IT Analyst with passion on traveling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty, and event.

2 orang suka :

  1. happy new year buat anil n famili..

    ReplyDelete
  2. hepi new year. betul, kalau xde pengalaman maka xde kite jadik mcm skrg.. setuju!

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^