The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Wednesday, December 26, 2012

Beg...oh beg


apa je la saya bawa dalam beg saya ni ekk.... heheh.. ini adalah beg2 yang saya bawa ke Beijing... macam2 ada dalam tu... :P


saya bawa satu beg besar.. yg ni masuk cargo.. pastu satu beg sandang utk isi segala macam baju sejuk, sarung tangan n so on...pastu hand bag utk mekap.. hahaha.. perlu ke?

ini je yg saya bawa... tak mampu nak bawa lebih2 kang kat sana macam2 plak kan... yg pasti.. balik sini nanti sah-sah le beg-beg yang ada nanti beranak pinak.. huhuhuu...

till then.. tatababai

0 orang suka:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^