Thursday, December 27, 2012

Bertunang akhirnya....

sebelum ni saya ada wat teaser pasal pertunangan seseorang kan... orang tu adalah adik saya.. tahniah pija... akhirnya bertunang juga akhirnya.. ingat... bila jadi tunangan orang ni dugaan adalah sangat kuat wokey... :P so.. kena selalu bersabar... :)


ini adalah mini pelamin.. inspired by Beauty.Me Make Up dan redesign semula by ZSD Bridal Boutique


karpet tu saya beli kt Nilai 3.. dah kata nak tema warna warni.. amik kauu.. warna warni saya beli.. hahahhaa


ni pengantn katanya bersama anak-anak buah yang menyibuk nak amik gambar bersama acik2 dia..


dok mesej, 'ni dah sampai mana ni???'


saya yang agak comel bersama pengantin yg agak lidi.. adoiyaiii.. kena diet..diet.. diet niii


bersama hantaran-hantaran dia.. banyak gile... 25 dulang wokeyyyy


ni antara dulang dari pihak pompuan... nak gubah tu yang tak larat...


owh.. lupa plak nk puji baju dia.. baju dia mmg cantik kan... saya suka.., saya suka...nak kawen la cmni.. hahahhaha


malu2 ayam... beberapa minit sebelum bergelar tunangan orang... ;)


okey.., saya dah kat atas pelamin.. bunga tangan tu kak zetty wat special.. cumil kan... :D


masa yang ditunggu-tunggu.. sesi sarung cincin oleh bakal mak mertua...


yeahh... saya dah jadi tunangan orang.... 


secara otomatik wajah saya lebih berseri-seri selepas bertukar status ini...


dan menjadi bertambah pemalusssss


kiri cincin risik.. kanan cincin tunang.. untung laaaa


seri seorang tunangan orang


bersama tunang terchentaaa


sesi amik2 gambar....


kami adik beradik... jadik penanggar plak kat luar...


nampak sangat saya malas nak menaip kan... tengah takde mood sangat.. huhu #alasantakboleblah


till then..tatababai












Anil Wanina
Anil Wanina

I'm a full-time Assistant IT Analyst with passion on travelling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty and event. Give some love and good comments so we can share thought and experience together. ^_^

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^