The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Friday, March 29, 2013

cite korea lagi


Lepas abis layan cite Jewel In The Palace.. skang dok menggila layan cite All About Eve plak.. ni la kalau dah kena sekali cite Korea, terus melayan sampai lebam. Sanggup plak tido lambat sebab nak tengok cite ni.. Isk isk isk.. Mama sape la ni.. Hahaha


dulu masa zaman kolej kot, layan gak cite ni. Tapi tak sampai episod akhir. Sekerat jalan je tu yang tak tau apa ending dia. Bila tengok sekali lagi ni, of course la nak kena tengok dari mula kan. Dah 2 hari layan cite ni kat maaduu.com dah masuk episod 8 dah.. kikikii.. masa entry ni saya tulis, dah nak abis dah episod 8. Gile la melayan cite ni.. cuti sekolah plak tu, lagi la laju melayan.

Sinospis cite ni boleh tengok kat wikipedia.

Bolej je nak cite kat sini, tapi sebab dok ralit tengok cite ni, jadi malas nak cite. :P

sape yang ada masa, dan gilakan cite korea, boleh tengok macam-macam cite korea ada kat maaduu.com

till then, tatababai




0 orang suka:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^