The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Wednesday, May 1, 2013

kasut dah sampai..yeyeyeee


selamat hari pekerja uols.. :)

di hari pekerja ni.. saje-saje nak wat entry pasal kasut yang saya order dari zalora.com.my  hari tu.. hahaha.. gile banyak kan kasut yang saya order sampai 4 pasang sekali beli.. bukan apa.. saya ni lasak orangnya.. kasut yang sebelum ni beli kat zalora.com.my tu pun, tahan 5 bulan je kot. sebab hari-hari dok pakai. :P #alasannakbelikasutbaru

boleh je kasut tu dipakai lagi, cuma reben dia asik tercabut je.. hahahah alasan tak boleh blah.. tak la.. ni saje nak tambah koleksi kasut. so takde la asik pakai kasut yang sama dan cepat rosak.. :P so boleh tukar-tukar kasut hari-hari kan.. kikikii..

so, isnin lepas.. kasutku telahpun selamat tiba di opis. walaupun masa order tu saya tengah bercuti sakit dok merelaks-relaks je kat umah.. tapi barang tetap antar kat opis. sebabnya senang.. kalau saya takde, orang boleh tolong amikkan. kalau kat umah ni, kalau takde orang, kang dia antar plak kat pos opis mana-mana tah. dah jenuh nak cari pos opis plak. so, kita guna alamat opis je la ekk..


parcel dah sampai. ada 2 parcel, di attach sekali. senang katanya. masa sampai tu, opismate dah sakan tanya dah. siap boleh teka plak tu dalam parcel tu isi kasut. hahahaha..


setelah dibuka dirumah. 4 kotak semuanya. wieee.. tak sabarnya nak tengok kasut yang saya beli tu.. teruja sehhh.. dah lama tak beli kasut baru.. huhu


tadaaaa... comel tak comel takk... hihihihi... 2 pasang kasut tutup.. 2 pasang sandal.. sandal tu sebab senang kalau nak jalan-jalan, selama ni kalau jalan keluar je pakai selipar jamban.. selipar jamban tu pun dah putus.. so, ni la penggantinya.. kasut tutup tu utk opis.. tapi bole je nak pakai sandal pegi opis.. ;)


dari pandangan dekat. suka betul ngan kasut ada reben-reben ni.. sebab nampak comel.. walaupun reben tu besae gedabak.. tapi suka gak.. hahahaa


bersama model kasut.. sian dia tak dapat kasut.. setakat ni Iman pakai kasut sekolah dulu.. nanti nak dekat raya mama belikan kasut cantik-cantik.. hihihi


till then, tatababai

What's New

4 comments:

  1. Peeewwiittt ... Best nyer ... Range harga berapa eak ? Kualiti ?

    ReplyDelete
  2. hani, harga kasut dari RM15.. kualiti setakat ni baru pakai 2 pasang, ok le.. cuma bese la.. kalu kasut tutup tu dia menggigit.. hehe

    ReplyDelete
  3. Wah ... Boleh dijadikan aktiviti masa berpantang nnt ...

    ReplyDelete
  4. hehe.. bole je.. digalakkan sebagai terapi diri.. hihihi

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^