The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Friday, August 29, 2014

usu, kini tunangan orang


awal Syawal ritu.. maka termaktublah adik aku yang bongsu menjadi tunangan orang.. alhamdulillah.. majlis berjalan dengan lancar walaupun bengkek-bengkek aku jadi orang dapur.. 2 hari sebelum tu dah jadi bibik kopek 2 guni bawang, dah abis siap kopek bawang, kupas kentang pulak.. tu pun 2 guni jugak.. bengkek tulang pinggang aku.. tapi takpe la.. bukan orang lain kan.. adik beradik sendiri..kalau orang lain pun aku tolong juga insya allah.. ^__^

menu hari tu adalah nasi minyak.. ko ado?? majlis tunang menu macam nasi kenduri.. hahahhaa.. torbaikk nasi minyak mak aku.. lazatttt sampai licin pinggan..tak sesia aku kopek bawang sampai sakit-sakit pinggang.. hahahhaa..

mai layan gambar.. aku dah ilang mood nak menaip dah ni...

hantaran dari pihak perempuan

si gadis hantaran

bakal adik ipar

tengah diskas katanyer

antara hantaran dari pihak lelaki

ayahanda bersama kekanda tunggal

Wakil pompuan tengah telek-telek cincin

wakil dari pihak perempuan.. ramai woo.. 7-8 kete juga le


dah lepas sarung cincin..

disebalik tabir.. dari kiri tukang wat hantaran, tukang basuh pinggan, tukang rasa
 
hantaran dan kedua pihak

mak budak pembawa dulang..

di akhiri dengan, si debab....


till then, tatababai

What's New

2 comments:

  1. Alhamdulillah.. dah selamat jadi tunangan orang ye.. Tahniah buat adik anilwanina.. ^^,
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^