The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Thursday, September 18, 2014

Pencapaian terbaik tahun ini


alhamdulillah.... sesuatu yang biasa-biasa je untuk blogger yang dah femes.. ^__^ tapi untuk aku ini satu pencapaian.. 2-3 tahun dulu memang la dapat lebih dari apa yang ada skang ni.. tapi lepas sekian lama dah menghilangkan diri.. hehehe.. hilang la sangatt.. baru la nak up balik.. rasa nak dapat balik hit tu adoiyaii... susah betul.. so, kali ni.. harap-harap dapatlah terus konsisten.. bukan mudah ye..

dengan blog sendu aku yang tak seberapa ni.. rasanya ok la juga kan.. hihihi.. terima kasih semua atas sokongan korang.. doa-doakan aku terus rajin update blog ye.. ^__^


i lap uolsss.. muahhh...


till then, tatababai

What's New

0 orang suka:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^