The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Tuesday, September 9, 2014

Saya nak tips berSelfie!


korang suka selfie????

aku pun sukaaa.... huhuhu....

apa kriteria-kriteria selfie yang biasa korang buat? kalau aku.. mesti la aku nak selfie yang menampakkan aku ni kurus.. kahkahkah.. nampak sangat tak berapa kurusnya.. harus la buat-buat muka kurus..

meh nak share beberapa kriteria untuk berselfie yang biasa aku buat.. hakhakhak

1) haruslah nampak kurus.. kalau bole leher tu nak nampak panjang.. muka tu nak nampak tirus sajo..
2) kalau amik gambar penuh, kalau bole nak sorok kaki gemok ni.. hahaha.. buat la cara mana pun asalkan dapat nampak kurus
3) kalau amik gambar muka tu.. seboleh-bolehnya tarik tudung tu kedepan sebab nak kasik muka nampak kecik.. kikikii...

hihihi.. korang pulak macam mana? mungkin korang bole tengok beberapa tips lain untuk Selfie yang dapat menyerlahkan keyakinan korang yang dikongsikan di sini..

Saya nak tips berSelfie!



till then, tatababai

What's New

0 orang suka:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^