The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Thursday, November 20, 2014

30 Days Blog Challenge #Day 7 : My Dream Job


Salam Khamis.. lama pulak tak bersiaran.. nyaris aku biarkan blog ni bersawang.. T_T gambar Koh Samui seme aku dah abis boh watermark.. kira dah siap la.. tapi aku lom ada kekuatan nak wat entry Koh Samui sebab masih dalam mood sakit gigi.. rasa lambat sangat nak tunggu Isnin depan nak operate ni..

So, sambil-sambil tu.. aku up dulu entry cabaran berblog ni.. pun dah lari abis ni.. nak wat camne.. sape soh sakit gigi kan... T_T

Okey.. back to the challenge.. kerjaya impian aku? Mmm.. harus la.. dan tidak dinafikan lagi.. kerjaya impian aku adalah seorang penulis novel.. ^_^  tapi sebab tak jadi penulis novel.. jadi penulis blog pun jadi la kan.. hahaha.. okey la tu.. penulis la jugak kan...

Kenapa? Macam yang aku g tau sebelum ni.. aku suka menulis.. masa zaman blaja dulu pun.. aku rajin tulis cerpen, ada novel bersiri sendiri tauuu.. jangan tak tauu... tapi masa tu tak tulis guna komputer mahupun typewriter... aku tulis tangan pakai pen je.. tulis dalam kertas A4.. lepas tu bind.. siap ada lagu lagi.. hahahaha.. aku ingat lagi tajuk novel tu, "Mahligai Dari Airmataku" kahkahkahh.. cite dia memang sadis gile.. ending dia pun watak heroin tu aku matikan.. klu novel skang ni.. mana ada sad ending kan.. seme nak hepi-hepi ending... huuhuuu..



till then, tatababai

What's New

1 comment:

  1. Salam perkenalan. Jemput singgah blog saya http://alamwellnes.blogspot.com

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^