The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Saturday, November 8, 2014

AirAsia : BIG is Coming!!


Something big is coming... bersedia atau tidak? ^_^

Aku? aku ada perancangan yang lebih besar dari itu.. hehehe...

Korang? macam mana? Any planning?

Aku ni kalau takde perancangan lain, aku memang dah sambar antara tiket-tiket yang aku rasa nak pegi.. kohkokohhh..

Mana tu? Jepun? Korea? Hong Kong? Atau repeat Thailand.. hahaha




till then, tatababai

What's New

4 comments:

  1. Shiqin,
    haah... member card.. esok kat AA baru wat sale.. macam 0 fare sale gitu... ^_^

    ReplyDelete
  2. va va vas.. meletop.. psni ke mana agaknya?

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^