Tuesday, November 11, 2014

Iman mengidam nak makan Ikan Kerisi Masak Sambal Cili Api


Dari sebelum aku pegi outstation ritu Iman dah rekues nak makan lauk Ikan Kerisi Masak Sambal Cili Api.. mengidam ke apo? hahahhaa... ni pembawaan lelemak maknya la ni.. ^_^

hampir seminggu lebih jugak la tergendala seketika nak masak lauk ni.. semalam Iman dah berzikir kat telinga aku ni.. bila nak masak lauk kegemaran dia ni.. so, sebagai emak yang mithali #mithalike? aku pun masuk dapur masak menda ni.. kalau nak ikutkan kenyang lagi ni sebab lepas amik Iman akt sekolah tadi kitorang terus pegi makan sate kat Nilai.. hahahahha tapi demi anak kan.. aku masak la jugak.. pastu dia kata nak bawa bekal esok.. dia ni jarang suka bawa bekal.. kalau sekali sekala dia bawa bekal.. memang dia kurang makan.. dia lagi suka share ngan kawan-kawan dia.. so, berbangga la kalau anak nak bawa bekal masakan sendiri... hihihihi


ikan kerisi masak sambal cili api

Willy Sate.. nomnomnom



till then, tatababai

What's New

0 orang suka:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...