30 Days Blog Challenge #Day 10 : What Is In My Handbag

Morning.. morning.... sambung entry tertunda... ^_^ apa ada dalam handbag aku??? wawawaaaa.. takut nak tengok.. kahkahkahhh... ini kebetulan je aku tukar beg.. so dah alang-alang tukar beg.. dalam beg tu pun takde sampah-sampah lagi.. muahahhaa.. 

so, inilah yang ada dalam handbag aku...

beg anniversary tahun bila tah... hahaha

dari kiri : power bank, beg telefon, brooch, mini perfume, pen, lipstick, kipas tangan, pendrive dan beg duit (tapi takde duit pun.. ni banyak isi resit-resit soping.. hahaha)

tu adalah antara menda wajib yang ada dalam handbag.. bedak apa seme takde.. tu seme tak penting.. kahkahkahhh... kalu rajin aku bawa, kalau tak rajin, aku tak bawah.. gitu... ok baiiii... ^_^


till then, tatababai

What's New
Share on Google Plus

About Anil Wanina

Hi, I'm Anil. A full-time Assistant IT Analyst with passion on traveling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty, and event.

4 orang suka :

  1. Erk!! kipas tanga? ..mmg ada kelainan tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaahah... ada juga mnda ni sebab kadang wat keje luar kepanasan.. penting itu kipas tangan.. hihihih

      Delete
  2. As salam sis.. Lama tak bw.. Okla tu, barang tak overload.. Kalau Mieza melimpah dengan benda2 merepek jer.. Haha!
    RosmizaAliDotCom™

    ReplyDelete
    Replies
    1. miza,
      ni pun sbenarnya kalau tak kemas beg.. banyak giles sampah.. tu lom tisu-tisu, resit jangan kira la.. hahahhaa... ni sebab tukar beg.. dapat la mengurangkan sampah2 tu.. kikikii

      Delete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^