Sunday, December 21, 2014

MAS : Weekend Only Offers



Salam Ahad.. macam yang korang nampak tu kan... MAS tengah buat sale ke lokasi-lokasi terpilih dengan harga yang... aummmmm.... aku pun teruja hokeyyy.... ^_^

Sambil-sambil aku dok tengok-tengok harga yang mengancam tu.. aku survey-survey juga antara lokasi-lokasi tu.. ada yang menarik minat.. ada yang biasa-biasa je.. ehem ehemm.. nantikan.. ^_^

Bagi yang berminat untuk maklumat lanjut atau membuat tempahan, bolehlah layari laman web Malaysia Airlines

Booking Date : 20 - 21 Disember 2014
Travel Date : 1 Jan - 31 Mac 2015

till then, tatababai

What's New
Anil Wanina
Anil Wanina

I'm a full-time Assistant IT Analyst with passion on travelling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty and event. Give some love and good comments so we can share thought and experience together. ^_^

2 comments:

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^