Sunday, December 21, 2014

MAS : Weekend Only Offers




Salam Ahad.. macam yang korang nampak tu kan... MAS tengah buat sale ke lokasi-lokasi terpilih dengan harga yang... aummmmm.... aku pun teruja hokeyyy.... ^_^

Sambil-sambil aku dok tengok-tengok harga yang mengancam tu.. aku survey-survey juga antara lokasi-lokasi tu.. ada yang menarik minat.. ada yang biasa-biasa je.. ehem ehemm.. nantikan.. ^_^

Bagi yang berminat untuk maklumat lanjut atau membuat tempahan, bolehlah layari laman web Malaysia Airlines

Booking Date : 20 - 21 Disember 2014
Travel Date : 1 Jan - 31 Mac 2015

till then, tatababai

What's New

2 comments:

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^