MAS : Weekend Only Offers



Salam Ahad.. macam yang korang nampak tu kan... MAS tengah buat sale ke lokasi-lokasi terpilih dengan harga yang... aummmmm.... aku pun teruja hokeyyy.... ^_^

Sambil-sambil aku dok tengok-tengok harga yang mengancam tu.. aku survey-survey juga antara lokasi-lokasi tu.. ada yang menarik minat.. ada yang biasa-biasa je.. ehem ehemm.. nantikan.. ^_^

Bagi yang berminat untuk maklumat lanjut atau membuat tempahan, bolehlah layari laman web Malaysia Airlines

Booking Date : 20 - 21 Disember 2014
Travel Date : 1 Jan - 31 Mac 2015

till then, tatababai

What's New
Share on Google Plus

About Anil Wanina

Hi, I'm Anil. A full-time Assistant IT Analyst with passion on traveling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty, and event.

2 9 orang peminat :

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^