Thursday, April 30, 2015

Grand Opening Duchess Closet!


Assalammualaikum..

Ahad lepas aku ada pergi satu opening butik kat Shah Alam.. memang havoc sangat... nama butik tu Duchess Closet.. kelas namanya kan... sekelas dengan design-design koleksi yang ada kat situ..

hi.... saya model tak bertauliah.. kuangkuang


Kat Duchess Closet ni bukan je ada koleksi baju-baju dan jubah maxi yang cantik, tapi ada jua aksesori wanita dan handbag kulit tau.. 100% kulit tau.. bukan sikit-sikit je kulit.. berbaloi-baloi sangat.. aku siap beli 3 helai baju tauu.. hahahah.. gile tamak.. tapi murah gilak.. rambang mata aku... rasa nak tapau semua baju yang ada... hihihi...

antara koleksi di Duchess Closet

antara koleksi di Duchess Closet 

antara koleksi di Duchess Closet

antara koleksi di Duchess Closet

antara koleksi di Duchess Closet

antara koleksi di Duchess Closet

antara koleksi di Duchess Closet


antara koleksi di Duchess Closet


antara koleksi di Duchess Closet


 Turut hadir pada majlis tersebut adalah Syazreen Fazlynda yang comel.. ^_^ Jom la korang... terjah butik ni... sebab baju-baju dia cantik-cantik sangattt... boleh la beli siap-siap untuk raya nanti... gerenti puas hati...
aku dan Syazreen Fazlynda ^_^

staff Duchess yang comel

staff Duchess yang comel

antara produk kulit yang diperagakan

pemilik Duchess Closet bersama staff

aku pun nak berselfie dengan pemilik.. amik berkat.. hihihi

duta Duchess Closet.. kahkahkah

fabulousity begins here

So, korang yang nak datang sini.. bole waze alamat seperti di bawah :

F-16-G & F-18-G, 
Jalan Serai Wangi N 16/N, 
Seksyen 16, Alam Avenue 2, 
40200 Shah Alam, Selangor

No Telefon : 011 - 1881 4628

Masa Operasi : 
11.00 pagi - 9.00 malam (Selasa - Ahad)
Isnin (Tutup)


till then, tatababai

What's New

1 comment:

  1. salam sis..wahh nama butik pun dah memang grandkan...cantik2 baju tu..
    salam kenal..kak follow sni #159

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^