The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Thursday, May 28, 2015

MILO ® Nutri G, rasa sekali, pasti nak lagi !


Assalammualaikum…

Pernah tak dengar ayat, ‘minum MILO anda jadi sihat dan kuat’.. ^_^ Heheheh… trend sudah berubah.. tapi MILO®  tetap berada di hadapan. Kali ini evolusi MILO ® menyaksikan produk baru MILO ® Nutri G TM yang diadun sempurna dengan formula khas yang bukan sahaja memenuhi keperluan diet golongan dewasa, malah sangat sesuai bagi korang yang tengah diet.. yang nak kurangkan makan… pasti teruja dengan MILO ® Nutri G TM yang memang berkhasiat dan pasti mengenyangkan.



registration

media kit

milo tin

stage

4 different kind of grains

MILO ® Nutri G TM

MILO ® Nutri G TM, Nutri merupakan singkatan untuk Nutrisi dan G pula ialah Grains atau bijirin merupakan produk pertama di dunia yang mempunyai campuran unik EMPAT jenis bijian penuh yang terdiri daripada beras perang, gandum, oat dan barli.. tetapi pada masa yang sama, mengekalkan rasa coklat malt yang enak. Rasanya memang sedap, tak manis sangat.. dan macam yang aku kata sebelum ni, memang sesuai untuk orang yang tengah diet.  Keempat-empat bijian penuh, vitamin dan mineral sememangnya sabfat bermanfaat untuk kehidupan yang sihat. Kombinasi bijirin ini juga bertindak sebagai sumber tenaga yang terbaik. Jadi, bagi kita yang bakal menyambut bulan Ramadhan tidak lama lagi ni, lepas minum MILO ® Nutri G TM kita boleh rasa kenyang, kekal aktif dan meangkah jauh setiap hari..^_^

Menurut Jasmmine Wong, Pengurus Eksekutif Minuman Nestle, ‘MILO ® Nutri G TM bukan sekadar satu lagi minuman MILO® yang dipakejkan semula. Kami percaya bahawa selaku peneraju minuman coklat malt di dunia, kami perlu memahami perubahan dalam masyarakat yang menentukan keperluan penggunam sebelum kami menawarkan apa yang benar-benar mereka mahukan. Sebab itulah kami amat mementingkan inovasi ini.

Jom tengok sekitar majlis pelancaran MILO ® Nutri G TM  siang tadi..

duta MILO ® Nutri G TM yang dilantik sendiri ^_^

kata-kata aluan oleh Jasmmine Wong, Business Executive Manager

majlis pelancaran oleh Jasmmine Wong dan Khoo Kar Khoon, Communication Director

tadaa... it's MILO ® Nutri G TM

presented, MILO ® Nutri G TM

congratulation on the launching

Satu kajian telah diadakan pada tahun 2014, dan didapati sebanyak 67% rakyat Malaysia mahukan keseimbangan kerja dan kehidupan daripada gaji yang lebih tinggi. Aku setuju sangat dengan hasil kajian ni, sebab aku sendiri pun harap perkara yang sama. Buat apa kalau gaji tinggi tapi takde LIFE, kerja pun terumbang-ambing. Dah tu aspek nutrisi tak diambil berat.. kurang tenaga dan emosi jadi terganggu. So, dengan MILO ® Nutri G TM ni, bukan sahaja badan sihat, tapi kita juga dapat keperluan nutrisi dan tenaga yang seimbang serasi dengan badan kita.

sesi soal jawab bersama media

bersama duta MILO ® Nutri G TM

antara kakitangan MILO yang turut serta dalam sesi pelancaran MILO ® Nutri G TM

kak Benni, aku dan kak Alina dari Berita Harian

hi-tea

yummy

Q&A by media

duta MILO ® Nutri G TM lantik sendiri

antara blogger yang hadir, dari kiri Naomi, Kak Mas, aku, Ayue dan Azwar

blogger bersama Jasmmine Wong dan Mr Khoo Kar Khoon

exclusive duta MILO ® Nutri G TM lantik sendiri bersama orang kuat MILO

minum sekali, pasti nak lagi

Inovasi MILO ® Nutri G TM yang dilengkapi bukan sahaja dengan bijirin yang penuh kebaikan, malah rasa yang enak dan nutrisi yang seimbang tetapi sangat sesuai dengan cuaca tropika di Malaysia. Ia sesuai dihidangkan sejuk.

Milo ® Nutri G TM  terdapat dalam botol bersaiz 190ml yang sedia diminum. Ia boleh didapati di kedai-kedai 7-Eleven, stesen-stesen minyak, pasaraya dan pasaraya hiper.

Dapatkan MILO ® Nutri G TM sekarang.. nikmatinya dan rasa kenyang dan kekal cergas sepanjang hari ! Rasa sekali, pasti nak lagi..

Laman Web : www.nestle.com.my


till then, tatababai

What's New

0 orang suka:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^