The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Friday, May 1, 2015

Syukur alhamdulillah...


Assalammualaikum..

Alhamdulillah... syukur... tu je la yang mampu aku ucapkan... tahun yang perit buat aku.. banyak suka dan duka.. tetapi akhirnya.. berjaya juga aku harungi dengan susah payah.. kadang rasa macam tak layak je.. sebab apa je la jasa aku ni.. dah la kuat melawan.. suka gaduh dengan bos.. kuangkuang... tapi kalau dah namanya rezeki.. kalau ko gaduh bertumbuk dengan bos pun.. as long as ko perform dalam keje.. apadehal kan.. hihih... takde la sampai gado bertumbuk.. ehh... bos aku janji nak belanja aku tengok wayangg... sila langsaikan hutang tau bos.. huuhuhuu

Pencapaian 5 tahun aku di situ. alhamdulillah... terima kasih Allah... kawan aku kata, at least dalam perkhidmatan, kalau boleh.. usaha dapat 1 kali APC.. itu dah cukup membanggakan.. rezeki aku.. 12 tahun berkhidmat.. bila dapat lebih dari sekali.. terus speechless tak tau nak kata apa.. hanya mampu berkata.. syukur.. alhamdulillah...






bersama geng-geng ex-STM

ada kak Ita, Aza, kak Dahliah dan Kak Embun

muka lega ke?


till then, tatababai

What's New

7 comments:

  1. Tahniah...JM daat tahun 2013..ahaha..itu fun nk bg tahu kan

    ReplyDelete
  2. terima kasih semua.. macam tak sangka boleh dapat lagi.. ini semua rezeki.. syukur alhamdulillah... 12 thn kerja... thn dpn bole pencen.. hihihihi

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^