Friday, May 1, 2015

Syukur alhamdulillah...

Assalammualaikum..

Alhamdulillah... syukur... tu je la yang mampu aku ucapkan... tahun yang perit buat aku.. banyak suka dan duka.. tetapi akhirnya.. berjaya juga aku harungi dengan susah payah.. kadang rasa macam tak layak je.. sebab apa je la jasa aku ni.. dah la kuat melawan.. suka gaduh dengan bos.. kuangkuang... tapi kalau dah namanya rezeki.. kalau ko gaduh bertumbuk dengan bos pun.. as long as ko perform dalam keje.. apadehal kan.. hihih... takde la sampai gado bertumbuk.. ehh... bos aku janji nak belanja aku tengok wayangg... sila langsaikan hutang tau bos.. huuhuhuu

Pencapaian 5 tahun aku di situ. alhamdulillah... terima kasih Allah... kawan aku kata, at least dalam perkhidmatan, kalau boleh.. usaha dapat 1 kali APC.. itu dah cukup membanggakan.. rezeki aku.. 12 tahun berkhidmat.. bila dapat lebih dari sekali.. terus speechless tak tau nak kata apa.. hanya mampu berkata.. syukur.. alhamdulillah...






bersama geng-geng ex-STM

ada kak Ita, Aza, kak Dahliah dan Kak Embun

muka lega ke?


till then, tatababai

What's New
Anil Wanina
Anil Wanina

I'm a full-time Assistant IT Analyst with passion on travelling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty and event. Give some love and good comments so we can share thought and experience together. ^_^

7 comments:

  1. Tahniah...JM daat tahun 2013..ahaha..itu fun nk bg tahu kan

    ReplyDelete
  2. terima kasih semua.. macam tak sangka boleh dapat lagi.. ini semua rezeki.. syukur alhamdulillah... 12 thn kerja... thn dpn bole pencen.. hihihihi

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^